La Festa Major del barri del Poble Nou de Manresa començarà aquest diumenge amb la tradicional caminada a Joncadella i el Concurs de dibuix.
El plat fort, però, serà el cap de setmana del 18 i 19 de març. Aquest any com a novetat hi ha un Mercat de segona mà dissabte de 10 del matí a 2 del migdia on es podrà trobar roba, calçat, mobiliari, decoració,... a la Font del Gat. Per tal de fer parada cal enviar un correu electrònic a novavidapoblenou@gmail.com. A part, hi haurà animació infantil, ball de Festa Major, sopar, cantada d'havaneres.
Diumenge serà el torn de la Trobada de Gegants amb les colles convidades de Sant Julià de Lòria (Andorra), Callús, Girona, Cervera, Manresa, Sant Fruitós de Bages, Navarcles, la Garriga, Els K + Sonen, Castellterçol i carrer de la Riera de Vic. Enguany se celebrarà l'aniversari del gegantó Tinet amb l'estrena d'un nou ball. La cercavila s'iniciarà a 2/4 de 12 del migdia des del carrer Sant Josep i la mostra de balls a 3/4 d'1 a la plaça Mossèn Vidal. També hi haurà jugada d'escacs, mercat d'Artesans i comerciants i a la tarda la xocolatada i jocs inflables.
El programa d'actes, que s'allargarà fins al 2 d'abril, es pot consultar aquí.
Diumenge començarà la Festa Major del Poble Nou que s'allargarà fins al 2 d'abril
El gruix important d'actes, amb la Trobada de Gegants, se celebrarà el cap de setmana del 18 i 19 de març
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de març de 2023 a
les 22:00
Actualitzat el
10 de març de 2023 a les
22:11
Et pot interessar
-
Societat
Meandre organitza una xerrada sobre mobilitat i salut als entorns escolars
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
