L'Ajuntament de Manresa comunica que, amb motiu de les Fires de Setembre, organitzat conjuntament per la Fundació Turisme i Fires de Manresa i la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC), les afectacions a la mobilitat seran les següents:
Diumenge 19 de setembre, de les 6 h a les 23 h, es tallarà al trànsit de vehicles el Passeig Pere III, entre la plaça d'Espanya i la plaça Onze de Setembre, al costat del carrer Circumval·lació (edifici Sindicats).
Es prohibirà l'estacionament de vehicles al Passeig Pere III, entre la plaça Espanya i la plaça Onze de Setembre (zona blava) des del dissabte 18 a les 20 h.
Diumenge, s'anul·larà la parada de transport interurbà de plaça Espanya.
Diumenge es tallarà el trànsit en un tram del Passeig per les Fires de Setembre
Hi haurà botigues que liquidaran estocs de temporada i parades de cotxes d'ocasió
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2021 a les 17:22
Actualitzat el 17 de setembre de 2021 a les 17:26
Et pot interessar
-
Societat Una campanya de mecenatge busca garantir el futur del Servei d'Acompanyament en el Dol
-
Societat
Els dos cabirols de la Fàbrica Nova conviuen amb les obres
-
Societat
La Síndica de Greuges atén 23 persones en la seva quarta i última visita anual a Manresa
-
Societat
Tall de trànsit al lateral del Passeig, entre el carrer Cardenal Lluch i la Muralla
-
Societat
Es reobre el cas contra el regidor de Sallent Miquel Estruch pel canvi de pany del local de La Diferent
-
Societat
Èxit d'assistència al tast de formatges i vins del Parc Rural del Montserrat a la Bauma
