Divendres comencen les obres de la nova parada de bus del Guix eixamplant la carretera i fent un caminet que connectarà la parada amb el nucli del Guix.
Els treballs duraran unes tres setmanes i tenen un cost de 18.500 euros. El Servei de Via pública, Serveis Urbans i Medi Ambient de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que demà divendres, 22 de juliol, s'iniciaran les obres d'adequació de la nova parada d'autobusos del barri del Guix, a la carretera C-16c, en direcció Berga.
Els treballs, que duraran unes tres setmanes, consistiran en eixamplar la carretera perquè els vehicles de transport públic urbà es puguin aturar sense entorpir el trànsit, i en la construcció d'un caminet que connectarà la parada amb el nucli del Guix.
Les obres s'inicien ara després d'haver superat els tràmits necessaris amb el Servei Territorial de Carreteres i tindran un cost de 18.500 euros.
Divendres comencen les obres de la nova parada de bus del Guix
S'eixamplarà la carretera i es farà un caminet que connectarà la parada amb el nucli del Guix
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2011 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada sobre cognició i salut
-
Societat
Sant Fruitós recupera un antic camí rural i millora la connexió amb Torroella de Baix
-
Societat
L'Escola Sant Ignasi de Manresa recapta 545 euros per La Marató amb una caminada solidària
-
Societat
Olga Sánchez, nova presidenta del patronat de la Fundació Montepio
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa canvia el sentit dels carrers Vallès i Terrassa
-
Societat
El Rotary Club de Manresa premia la Fundació Montepio amb el 24è Premi Simeó Selga
