El conseller de Salut de la Generalitat, Boi Ruiz, i l'alcalde de Súria, Josep Maria Canudas, presidiran divendres, 27 d'abril, la inauguració oficial de les noves instal·lacions del centre d'atenció primària (CAP) Goretti Badia, que presta servei a una àrea sanitària d'unes 9.000 persones de Súria, Callús, Sant Mateu de Bages, Valls de Torroella, Palà de Torroella i Vallmanya de Pinós. L'acte tindrà lloc a partir de les 12.30 h. en aquest nou equipament sanitari, ubicat a la plaça de la Serradora, número 1 (Súria).
El conseller de Salut i l'alcalde de Súria visitaran les instal·lacions, descobriran una placa commemorativa i pronunciaran breus parlaments, acompanyats per representants dels equips directius del CatSalut, de la Regió Sanitària de la Catalunya Central i de l'àrea bàsica de salut (ABS) de Súria, que engloba l'àrea del Mig Cardener. Després de l'acte inaugural, el conseller de Salut es reunirà amb l'equip de l'ABS, format per 24 professionals.
Aquestes noves instal·lacions substitueixen l'antic centre de salut de Súria, un equipament dels anys vuitanta que presentava importants limitacions d'espai. El CAP Goretti Badia té una superfície útil de 1.016,48 metres quadrats, amb una quinzena de consultes i boxes per a medicina, infermeria, pediatria, urgències, consultes polivalents i extraccions de sang.
El nou CAP va entrar en servei el passat 19 de setembre. A diferència de l'antic centre de salut, les noves instal·lacions són ubicades en un lloc cèntric del nucli urbà de Súria, en una sola planta, plenament accessibles i sense cap barrera arquitectònica interior o exterior. La seva posada en marxa també ha permès proveir el nou CAP amb una moderna dotació sanitària i administrativa que ha estat aportada pel CatSalut.
El conseller de Salut arribarà a Súria cap a les 12.00 h. Abans de desplaçar-se al nou CAP, Boi Ruiz serà rebut a la Casa de la Vila per l'alcalde Josep Maria Canudas, pel delegat del Govern a la Catalunya Central, Jordi Moltó, i altres autoritats locals i comarcals.
Divendres inauguren el CAP Goretti Badia de Súria
El conseller de Salut i l'alcalde de Súria presidiran l'acte
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’abril de 2012 a les 20:40
Et pot interessar
-
Societat
Restablerta l'R4 entre Manresa i Terrassa després de retirar el pi caigut a la via
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa a la plaça Onze de Setembre
-
Societat
El tradicional esmorzar entre entitats i Ajuntament de Sant Fruitós reconeix cinc associacions
-
Societat
El Patronat de la FUB aprova un pressupost que consolida l'aportació del Govern
-
Societat
L'Institut Lacetània obre aquest dissabte les portes als futurs alumnes d'ESO
-
Societat
Tall de trànsit a l'accés del camí del Suanya, a partir de dijous
