El conseller de Salut de la Generalitat, Boi Ruiz, i l'alcalde de Súria, Josep Maria Canudas, presidiran divendres, 27 d'abril, la inauguració oficial de les noves instal·lacions del centre d'atenció primària (CAP) Goretti Badia, que presta servei a una àrea sanitària d'unes 9.000 persones de Súria, Callús, Sant Mateu de Bages, Valls de Torroella, Palà de Torroella i Vallmanya de Pinós. L'acte tindrà lloc a partir de les 12.30 h. en aquest nou equipament sanitari, ubicat a la plaça de la Serradora, número 1 (Súria).
El conseller de Salut i l'alcalde de Súria visitaran les instal·lacions, descobriran una placa commemorativa i pronunciaran breus parlaments, acompanyats per representants dels equips directius del CatSalut, de la Regió Sanitària de la Catalunya Central i de l'àrea bàsica de salut (ABS) de Súria, que engloba l'àrea del Mig Cardener. Després de l'acte inaugural, el conseller de Salut es reunirà amb l'equip de l'ABS, format per 24 professionals.
Aquestes noves instal·lacions substitueixen l'antic centre de salut de Súria, un equipament dels anys vuitanta que presentava importants limitacions d'espai. El CAP Goretti Badia té una superfície útil de 1.016,48 metres quadrats, amb una quinzena de consultes i boxes per a medicina, infermeria, pediatria, urgències, consultes polivalents i extraccions de sang.
El nou CAP va entrar en servei el passat 19 de setembre. A diferència de l'antic centre de salut, les noves instal·lacions són ubicades en un lloc cèntric del nucli urbà de Súria, en una sola planta, plenament accessibles i sense cap barrera arquitectònica interior o exterior. La seva posada en marxa també ha permès proveir el nou CAP amb una moderna dotació sanitària i administrativa que ha estat aportada pel CatSalut.
El conseller de Salut arribarà a Súria cap a les 12.00 h. Abans de desplaçar-se al nou CAP, Boi Ruiz serà rebut a la Casa de la Vila per l'alcalde Josep Maria Canudas, pel delegat del Govern a la Catalunya Central, Jordi Moltó, i altres autoritats locals i comarcals.
Divendres inauguren el CAP Goretti Badia de Súria
Societat
El conseller de Salut i l'alcalde de Súria presidiran l'acte
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
25 d’abril de 2012 a
les 20:40
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
-
Societat
Súria inicia les obres de la plaça de la futura Biblioteca-Centre Cultural
