Exposició a l'Institut Pius Font i Quer. Foto: AjM
Els estudiants de secundària dels instituts Cal Gravat i Pius Font i Quer treballen durant aquest mes de gener la temàtica de Dona i Mitjans de Comunicació a través de dues exposicions. Les mostres, ubicades als dos instituts, estan produïdes per l'Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació i arriben fruit de la col·laboració amb el Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD) Montserrat Roig de l'Ajuntament de Manresa.
L'exposició que acull l'institut Cal Gravat s'anomena Les paraules i imatges transmeten valors, i és una reflexió sobre la imatge de les dones en el món de la publicitat, la seva relació amb la violència de gènere i com es representen les dones amb un paper actiu a la societat.
Pel que fa al centre de secundària Pius Font i Quer, l'exposició tracta sobre La representació dels cossos de les dones, i ofereix un recorregut crític sobre la representació de les dones en l'art i als mitjans audiovisuals. Aquest recorregut posa en relació la continuïtat en els models de representació dels cossos de les dones creant-ne una imatge estereotipada.
Dones i mitjans de comunicació en dues exposicions als instituts
Pius Font i Quer i Cal Gravat acullen les exposicions que pretenen la reflexió entre els alumnes
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2011 a
les 15:30
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una baixada al riu d'Or dins el projecte Llegim el riu
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
