Aquest divendres Manresa ha registrat dos accidents de trànsit amb ferits de caràcter lleu. El primer ha tingut lloc al carrer Mossèn Vall a 3/4 de 8 del matí quan un Opel Astra ha encalçat un Fiat Punto i la conductora d'aquest darrer vehicle, una veïna de Sant Salvador de Guardiola de 27 anys, ha hagut de ser traslladada a l'hospital Sant Joan de Déu de la ciutat. Els tres ocupants de l'Opel han resultat il·lesos.
L'altre accident ha estat una envestida lateral perpendicular a la cruïlla entre els carrers Sant Maurici i Oms i de Prat prop de les 5 de la tarda en la qual ha resultat ferida una manresana de 87 anys que anava d'acompanyant en el vehicle envestit. Les altres tres persones implicades en l'accident han resultat il·leses. Com en el primer accident, la persona ferida ha estat traslladada a l'hospital Sant Joan de Déu.
En tots dos accidents s'han realitzat les proves d'alcohol amb resultat negatiu.
Dos accidents amb ferits a Manresa
Han passat aquest divendres als carrers Mossèn Vall i Sant Maurici
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de març de 2012 a
les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
