Dos conductors de ciclomotor han resultat ferits aquest dimecres en dos accidents a Manresa en un període de menys de deu minuts. El primer xoc ha tingut lloc en la crïlla entre els carrers la Pau i Lluís Millet a 3/4 de 3 de la tarda quan un ciclomotor conduït per un menor de Santpedor ha xocat de manera lateral obliqua contra una furgoneta Citroën Berlingo conduït per una manresana de 46 anys resultant ferit de caràcter lleu.
El segon accident ha tingut lloc deu minuts després a l'alçada del número 27 de la carretera del Pont de Vilomara quan un jove manresà de 26 anys ha caigut a terra amb el seu ciclomotor a causa de la incidència directa d'un turisme Citroën Xsara conduït per un altre manresà. Com en el cas anterior el conductor del ciclomotor ha resultat amb ferides de caràcter lleu.
Tots dos conductors ferits han estat atesos en primera instància en el lloc de l'accident i posteriorment han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu.
Dos accidents de moto amb ferits en 10 minuts a Manresa
En tots dos casos hi ha hagut turismes implicats
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 11 de gener de 2012 a les 20:16
Et pot interessar
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós