Un conductor que l'any 2010 va conduir per Manresa en contradirecció, begut, drogat, sense carnet i portant tres persones més al cotxe, dues de les quals eren menors, ha estat condemnat a 2 anys de presó, segons ha informat Catalunya Informació. El jove, a més, mentre s'escapava d'una patrulla policial va passar diversos semàfors en vermell fins a xocar contra un edifici. El condemnat és Abrahan R., amb antecedents penals i que ja era a la presó provisional per aquesta causa.
Segons el relat dels fets, quan va veure una patrulla de la policia local va accelerar de manera "violenta i ferotge" sense respectar els senyals, en sentit contrari en alguns trams i passant semàfors en vermell, cosa que va obligar els conductors que tenien preferència a fer cops de volant i, fins i tot, a pujar a les voreres per evitar xocar contra el cotxe de l'acusat. En la cursa pels carrers manresans, del cotxe de l'acusat es va desprendre la roda de recanvi, que va impactar contra un turisme que estava estacionat, i el conductor va perdre el control del vehicle i va arrencar onze pilons metàl·lics, quatre metres de tanques de protecció, un senyal de trànsit i va acabar destrossant el cotxe xocant contra un edifici.
Un dels menors va patir ferides lleus i el condemnat es va sotmetre voluntàriament a les proves d'alcoholèmia i substàncies estupefaents, que van donar positiu en alcohol, cànnabis i amfetamines.
Per tot això, el fiscal demanava set anys de presó per un delicte contra la seguretat viària, nou mesos més per conduir sense carnet. Finalment la sentència dicta que és condemnat a dos anys de presó.
Dos anys per conduir begut, drogat i sense carnet
El condemnat conduïa pel centre de Manresa amb dos menors al cotxe, va perdre la roda de recanvi, va arrencar mobiliari urbà i va acabar xocant contra un edifici
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’octubre de 2011 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
