Agents dels Mossos d'Esquadra de la unitat de delinqüència urbana van detenir la mitjanit de dissabte a diumenge dos homes de 34 i 31 anys acusats d'un delicte de robatori amb força en grau de temptativa.
Els fets es remunten a dies enrere quan la comissaria de Manresa de la policia catalana va rebre comunicacions de veïns del centre de la ciutat que denunciaven haver trobat marcadors a la porta de casa seva realitzats amb fil prim de cola. Els delinqüents marquen les portes dels pisos amb un element gairebé imperceptible i tornen a passar-hi uns dies després per comprovar si hi ha hagut moviment en el pis.
Dissabte a 2/4 de 12 de la nit, la comissaria va rebre la trucada d'un d'aquests denunciants, resident al passeig Pere III, que assenyalava que hi havia una persona en el replà de casa seva en una actitud estranya, que mirava amunt i avall comprovant si els fils de cola continuaven o no a lloc.
Agents de paisà es van acostar a l'adreça i van veure com un home sortia del portal i es quedava a prop en actitud de vigilància. Dos agents es van acostar a l'individu, mentre que dos més van entrar a l'escala. Davant la identificació dels agents, el que feia de vigilant es va posar nerviós i va acabar confessant el motiu pel qual es trobava allà.
Els altres dos agents van comprovar que el portal de l'escala havia estat forçat i que l'ascensor estava bloquejat. Quan arriben al replà es van trobar l'altre individu que també va acabar confessant. Davant d'aquests fets, tots dos van ser detinguts, un dels quals amb nombrosos antecedents policials.
L'endemà diumenge van passar a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa que en va decretar-ne la llibertat amb càrrecs.
Dos detinguts a Manresa que usaven marcadors a les portes per saber on robar
Van ser sorpresos quan intentaven entrar en un pis del passeig Pere III la mitjanit de dissabte a diumenge
ARA A PORTADA
-
Judici a un veí de Sant Fruitós, acusat de 18 anys de maltractaments a la parella i una agressió sexual Pere Fontanals
-
-
Relleu històric al barri més gran de Manresa: Carles Boix deixa la presidència després de 20 anys Pere Fontanals
-
-
Sant Fruitós pagarà 423.000 euros per les sentències de la residència i projecta ampliar-la fins a 100 places Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
20 de març de 2023 a
les 22:35
Actualitzat el
20 de març de 2023 a les
22:42
Et pot interessar
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
-
Societat
Una vuitantena de persones reivindiquen la col manresana en un sopar a Santpedor
