Els Mossos d'Esquadra han detingut, entre aquest dilluns i dimarts, dos homes, de 19 i 22 anys i veïns de Manresa, acusats d'haver violat una menor de 17 anys a la capital bagenca. Hi ha una tercera persona que, presumptament, hauria participat en els fets i que encara no ha estat identificada. Els dos joves, que han passat a disposició judicial aquest matí, han quedat en llibertat amb càrrecs.
Tal com expliquen fonts properes a la investigació, els fets van tenir lloc el passat 17 de novembre a l'entorn del carrer Cintaires. La jove tornava sola a casa quan va veure a un conegut dins d'un vehicle, amb dos amics més. Després de xerrar amb ell, va accedir a dins. Els nois li van donar alguna beguda que presumptament duia alguna substància barrejada.
Dins del cotxe, ha declarat la víctima davant del jutge en funcions de guàrdia, els joves la van obligar a fer-li fel·lacions i la van penetrar vaginalment. El següent que recorda la menor és ser al portal de casa, desorientada. Al matí, la jove, que tenia hematomes a la zona vaginal, va avisar els pares, que la van traslladar a l'hospital, on se li van practicar proves. També van denunciar els fets als Mossos.
Aquest dilluns els Mossos van detenir un dels presumptes autors i l'endemà, un altre. El tercer encara no ha estat identificat. Tots tres són majors d'edat. Després de declarar, aquest dijous al matí, davant del jutge en funcions de guàrdia de Manresa, és previst que en les properes hores el magistrat decreti si hi ha o no presó per a ells.
Dos detinguts per una nova violació en grup a una menor de 17 anys a Manresa
Els joves haurien drogat a la víctima abans d'agredir-la sexualment
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2019 a les 13:22
Actualitzat el 12 de desembre de 2019 a les 14:02
Et pot interessar
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons
-
Societat Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés