Quatre vehicles s'han vist implicats en un accident en ple casc urbà de Sant Fruitós de Bages, gairebé davant de la plaça de la Vila, segons ha informat Ona Bages, ja que la Policia Local d'aquesta població no ha volgut facilitar els detalls de l'incident. Dues persones han resultat ferides.
L'accident ha tingut lloc a 3/4 de 3 del migdia a la carretera de Vic quan quatre vehicles han picat entre ells, tres circulaven en sentit Navarcles i el quart en sentit Manresa. Un dels turismes implicat ha quedat entregirat i s'ha enfilat a la vorera.
Com a resultat de l'accident, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha traslladat les dues persones ferides a l'hospital de Sant Joan de Déu.
L'accident ha tallat la via al trànsit fins que no s'han anat apartant els vehicles accidentats.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2018 a les 20:45
Actualitzat el 09 d’agost de 2018 a les 20:50
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor