Un accident entre un camió petit i dos turismes a la C-55, a Castellgalí, ha provocat dos ferits lleus i fins a 2 quilòmetres i mig de retencions en tots dos sentits de la marxa, segons informa el Servei Català de Trànsit. En l'accident, que ha tingut lloc a les 5 de la tarda al punt quilomètric 23, s'ha produït una col·lisió lateral entre els turismes i el camió petit. El trànsit, però no ha quedat tallat, ni s'han apujat les barreres a l'autopista.
Una hora després de l'accident, a les sis de la tarda, les retencions eren d'un quilòmetre i mig en sentit sud i d'un quilòmetre en sentit nord, per bé que hores d'ara (18.25h) ja només queda mig quilòmetre de retencions en sentit Manresa i els vehicles accidentats han estat retirats al voral de la via.
Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat efectius de Mossos d'Esquadra, Bombers i SEM,
Dos ferits en un accident entre un camionet i dos turismes a la C-55, a Castellgalí
Societat
El xoc ha provocat fins a 2 quilòmetres i mig de retencions en tots dos sentits de la marxa
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
29 de maig de 2017 a
les 18:27
Actualitzat el
29 de maig de 2017 a les
18:30
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
