Dues noies van resultar ferides lleus aquest divendres a 2/4 d'11 de la nit en un accident que es va produir a l'Avinguda de les Bases de Manresa, a l'alçada del carrer Cintaires, entre un turisme Kia Rio conduït per una manresana de 60 anys i un quad conduït per una guardiolenca de 17 anys. En l'accident, que va ser lateral perpendicular, van resultar ferides de caràcter lleu les dues ocupants del quad, dues noies de 17 anys. Les proves d'alcoholèmia realitzades a les dues conductores van donar resultat negatiu.
Vint minuts després a la mateixa Avinguda de les Bases la Policia Local va aturar un vehicle per una infracció de trànsit i va resultar que el conductor no havia mai obtingut el carnet de conduir. Els agents van tramitar diligències per imputació (judici ràpid).
Dos ferits en un accident entre un turisme i un quad
El xoc ha tingut lloc a l'Avinguda de les Bases aquest divendres a 2/4 d'11 de la nit
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de maig de 2012 a
les 14:57
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
