Una veïna de Santpedor de 42 anys i un veí del Pont de Vilomara de 38 anys han resultat ferits de caràcter lleu en un accident entre el turisme i la furgoneta que conduïen respectivament. El xoc s'ha produït aquest divendres a 3/4 de 4 de la tarda a la cruïlla entre la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Narcís Monturiol de Manresa per una envestida lateral obliqua.
Els ferits han estat atesos per personal sanitari al lloc de l'accident i posteriorment han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu.
Dos ferits en un accident entre un turisme i una furgoneta a Manresa
El xoc s'ha produït aquest divendres a primera hora de la tarda a la carretera del Pont de Vilomara
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2021 a les 20:13
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara