Les víctimes mortals de l'accident de trànsit d'aquest dimarts a la tarda en un xoc per encalç entre un camió i un monovolum a la C-25, al seu pas per Sallent, són dos joves de 23 i 18 anys de nacionalitat francesa, segons ha informat aquest matí el Servei Català de Trànsit. Es tracta de dos ocupants del cotxe, el passatger davanter, A.R., de 23 anys, i la passatgera posterior N.G., de 18 anys, ambdós de nacionalitat francesa. A més, també van resultar ferides menys greus dues persones, que van ser traslladades a l’hospital Sant Joan de Déu de Manresa.
L'accident es va produir poc abans de tres quarts de set de la tarda per causes que s'investiguen a l'alçada del quilòmetre 146. Arran de la incidència, es van activar quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Quant a l’afectació viària, la C-25 va patir restriccions a Sallent en els dos sentits de la marxa (tot i que hi va haver desviaments senyalitzats) i es van registrar aturades d’uns cinc quilòmetres. Cap a tres quarts de vuit del vespre es va poder reobrir la circulació en direcció Girona. A tres quarts de quatre de la matinada d'aquest dimecres aproximadament, el trànsit s'ha restablert en ambdós sentits.
Dos morts en xocar un monovolum contra un camió avariat a la C-25 a Sallent
Es tracta d'un noi de 24 anys i una noia de 19, tots dos de nacionalitat francesa | També han resultat ferits els conductors dels dos vehicles, que han estat traslladats a Sant Joan de Déu
Ara a portada
-
Societat La Moreneta surt en processó per primer cop aquest segle davant milers de persones a Montserrat Redacció
-
Societat S'estrena un documental sobre la vida dels monjos de Montserrat després de dos anys de rodatge Redacció
-
Economia Una entitat assegura que l'Escorxador del Moianès sacrifica més del doble de porcs diaris permesos Redacció
-
-
Publicat el 05 de juny de 2018 a les 20:12
Actualitzat el 08 de juny de 2018 a les 15:17
Et pot interessar
-
Societat Alliberen una ànega collverd i els seus pollets que havien entrat en una nau de Sant Fruitós
-
Societat La comunitat de Sant'Egidio de Manresa dedica una pregària a la memòria del papa Francesc
-
Societat Inverteixen 6,2 milions d'euros per ampliar el servei de farmàcia d'Althaia
-
Societat La Verge de Montserrat sortirà en processó per primer cop en aquest mil·lenni