Dos treballadors de la fàbrica de caldos Aneto han resultat ferits per cremades greus després que aquest dilluns a la tarda hagi explotat una de les olles industrials a pressió on s'elabora el producte. Els ferits han estat traslladats pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) fins a l'hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.
Els fets han passat aquest dilluns a les 7 de la tarda quan una de les olles de gran capacitat que cou els caldos ha explotat per motius que encara s'estan investigant i dos treballadors de la fàbrica alimentària han patit cremades.
A banda dels Mossos d'Esquadra, que porten a terme la investigació i que han passat l'avís a Inspecció de Treball, i del SEM, quan les tres dotacions dels Bombers han arribat a la fàbrica, l'empresa havia aturat l'activitat i la maquinària a la secció on ha tingut lloc l'accident.
Dos treballadors de la fàbrica Aneto d'Artés, ferits per cremades en l'explosió d'una olla industrial a pressió
L'empresa ha aturat l'activitat a la secció on s'ha produït l'accident
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 19:17
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
-
Societat
Una vuitantena de persones reivindiquen la col manresana en un sopar a Santpedor
-
Societat
L'Institut Lacetània celebra 40 anys de jornades amb el focus en la producció i el consum sostenibles
-
Societat
L'actriu Mont Plans i 150 persones bufen les 25 espelmes de l'Equip d'Atenció Primària Artés
