Les conductores de dos turismes han resultat ferides de caràcter lleu i han estat traslladades a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa després de patir un accident al polígon industrial d'Artés aquest dimarts al migdia.
Segons la Policia Local d'Artés, l'accident ha tingut lloc a 3/4 de 2 del migdia, en un moment de canvi de torn a moltes de les empreses del polígon. A la cruïlla entre els carrers Manresa i Joan Vila dels Solers, el vehicle que circulava per aquest segon carrer no ha fet cas a la senyal d'Stop i ha impactat lateralment contra el que circulava pel carrer preferent.
Com a resultat del xoc, el vehicle que ha rebut l'impacte s'ha estampat contra la façana d'una de les naus del polígon. Fonts municipals indiquen que aquesta cruïlla és molt perillosa i que acostumen a haver-hi accidents "massa sovint".
Com a resultat de l'accident s'ha activat la Policia Local d'Artés i ambulàncies del SEM que han traslladat les ferides a l'hospital.
Dues dones, ferides lleus en un aparatós accident al polígon d'Artés
Societat
Una de les conductores no ha fet cas d'un "Stop" i ha impactat lateralment contra l'altre turisme, que ha acabat xocant contra una façana
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
23 d’agost de 2022 a
les 16:26
Actualitzat el
23 d’agost de 2022 a les
20:46
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
