Dues fonts del Calvet a Sant Salvador de Guardiola, no aptes per al consum

Publicat el 16 de setembre de 2018 a les 21:44
Actualitzat el 16 de setembre de 2018 a les 21:46
L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola dverteix que les dues fonts que hi han a la urbanització del Calvet no són aptes per al consum, segons l'anàlisi que s'hi va portar a terme el passat més de juliol.

Els resultats de l'anàlisi que han arribat recentment assenyalen que la font del carrer Manresa supera tres vegades el límit màxim recomanat de bacteris en aigua. A l'altra font de la urbanització la situació és encara pitjor ja que supera vint vegades el màxim de bacteris permesos.

L'Ajuntament ha senyalitzat les dues fonts amb la indicació que no són aptes per al consum, però al cap de poques hores un dels rètols ha estat arrencat. El consistori adverteix que el problema que causa la contaminació serà, segurament, estructural.