L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola dverteix que les dues fonts que hi han a la urbanització del Calvet no són aptes per al consum, segons l'anàlisi que s'hi va portar a terme el passat més de juliol.
Els resultats de l'anàlisi que han arribat recentment assenyalen que la font del carrer Manresa supera tres vegades el límit màxim recomanat de bacteris en aigua. A l'altra font de la urbanització la situació és encara pitjor ja que supera vint vegades el màxim de bacteris permesos.
L'Ajuntament ha senyalitzat les dues fonts amb la indicació que no són aptes per al consum, però al cap de poques hores un dels rètols ha estat arrencat. El consistori adverteix que el problema que causa la contaminació serà, segurament, estructural.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
16 de setembre de 2018 a
les 21:44
Actualitzat el
16 de setembre de 2018 a les
21:46
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
