L'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa manté cinc pacients en habitacions aïllades per Covid aquest dimarts, tres menys que la setmana passada i cap d'ells a l'UCI. El centre sanitari d'Althaia acumula més d'un mes amb menys de deu pacients aïllats per la pandèmia, situació que evidencia la poca incidència de la malaltia durant les darreres setmanes. A aquesta dada cal sumar-hi que l'altre hospital que acollia persones ingressades amb coronavirus, el de Sant Andreu, fa quinze dies que no té cap pacient amb aquesta circumstància.
A més a més, durant aquesta darrera setmana no ha ingressat cap pacient nou amb coronavirus ni ha mort cap dels pacients que es trobaven ingressats i que havien donat positiu en el test d'antígens.
[plantillacoronavirus]
Durant l'última setmana no ha ingressat cap pacient nou amb Covid a Sant Joan de Déu
El centre sanitari d'Althaia té, aquest dimarts, cinc pacients ingressats en aïllament, i acumula més d'un mes amb menys de deu pacients amb Covid
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2022 a
les 15:32
Et pot interessar
-
Societat
El veïnat del Vic-Remei revitalitza el parc de Casa Caritat amb una jornada comunitària
-
Societat
L'ICS Catalunya Central reforça la formació pràctica dels estudiants de Medicina de la UVic-UCC
-
Societat
Sant Fruitós obre inscripcions per al bus de Setmana Santa cap a Alcalá del Valle
-
Societat
Núria Montserrat visita UManresa i coneix els seus projectes assistencials, educatius i socials
-
Societat
Ban de l'alcalde per garantir la seguretat al Carnestoltes Infantil de Manresa
-
Societat
Els vins experimentals de la Torre Lluvià obren el primer tast de l'any al Bages
