El Departament d'Educació ha decidit ajornar la preinscipció escolar del segon cicle d'infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat. Havia de començar la setmana vinent, però no es podrà fer arran de la crisi del coronavirus i la situació d'estat d'alarma que es viu a Catalunya des de dissabte passat. De fet, les escoles i centres educatius van tancar la setmana passada.
Arran de la situació derivada del coronavirus, les autoritats han demanat a la ciutadania que no surti de casa per evitar la propagació del virus. A Espanya, el nombre de contagiats ja supera els 11.000 dels quals 1.866 són a Catalunya. El focus principal d'infectats es troba a la Comunitat de Madrid, amb el 43% dels casos.
La selectivitat, ajornada
Els exàmens de la selectivitat d'aquest 2020 queden ajornats. El Ministeri d'Educació i Formació Professional i el d'Universitats han decidit -i així ho han notificat als governs autonòmics- suspendre les proves, previstes entre els dies 9 i 11 de juny en el cas de Catalunya. Els efectes del coronavirus expliquen l'ajornament.
Sant Jordi, també suspès
La diada de Sant Jordi no es podrà celebrar el proper 23 d'abril per la crisi del coronavirus. La Cambra del Llibre ha optat per canviar la data per a una altra jornada, que en tot cas serà abans de l'estiu. Així, a falta de més d'un mes per a la festivitat, s'ha optat per canviar-la pel Covid-19, ja que la festa crea grans acumulacions de persones pels carrers de tot Catalunya.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198343[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198165[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Educació ajorna la preinscripció escolar pel coronavirus
No es farà fins que s'acabi la situació derivada de la crisi del Covid-19
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
-
El Passatge del Terror tornarà a l'Anònima amb una experiència immersiva plena de misteri Pere Fontanals
-
Carles Pachon i Marta Valero protagonitzaran dos recitals de veu i piano al Teatre Conservatori Pere Fontanals
Publicat el 17 de març de 2020 a les 21:17
Actualitzat el 17 de març de 2020 a les 21:19
Et pot interessar
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
-
Societat
Sant Fruitós estrena l'app «Brucardes Mobilitat» per compartir cotxe entre veïns de la urbanització
-
Societat
El CAP Sagrada Família i l'institut Guillem Catà uneixen esforços contra la soledat no volguda
-
Societat
Els usuaris de la residència de Sant Fruitós visiten el Museu de la Vinya i el Vi
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Puigterrà de Baix, a partir de dijous
