L'Ajuntament de Manresa es farà càrrec del 20% de la construcció de la nova Escola Valldaura, que passarà a tenir dues línies, segons han informat representants del Departament d'Educació i del consistori en una reunió que han celebrat aquest dijous amb la direcció del centre i la seva Associació de Familiars d'Infants (AFI).
Segons ha pogut saber NacióManresa, a la reunió hi ha assistit el director general de Centres Públics, Jean-Marc Segarra, l'alcalde Marc Aloy, el regidor d'Educació, Josep Gili, i la directora dels Serveis Territorials a la Catalunya Central, Gemma Boix.
Els representants institucionals han explicat a la comunitat educativa que Generalitat i Ajuntament tenen un esborrany de conveni molt avançat, en què cal concretar alguns aspectes, però que confien poder tenir signat abans d'acabar l'any. El conveni contempla la construcció d'una escola de dues línies en els terrenys que va comprar l'Ajuntament, amb uns costos que seran assumits en un 20% per part del consistori i en un 80% per part de la Generalitat, amb la voluntat d'accelerar la construcció del nou edifici.
Cal recordar que les famílies de l'Escola Valldaura havien manifestat el seu neguit pel que consideraven com a "falta de transparència" del departament davant rumors com la possibilitat de passar a ser un centre de dues línies o, fins i tot, de convertir-se en un institut-escola.
Educació confirma a la direcció i a l'AFI que la nova Escola Valldaura tindrà dues línies
L'Ajuntament de Manresa assumirà el 20% dels costos del centre per accelerar-ne la construcció
ARA A PORTADA
-
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025 Pere Fontanals
-
-
Mossos interposen 38 denúncies en dues concentracions de vehicles amb conduccions temeràries al Bages Pere Fontanals
-
-
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 11 de maig de 2023 a les 22:16
Actualitzat el 11 de maig de 2023 a les 22:21
Et pot interessar
-
Societat
Navarcles invertirà 730.000 euros per transformar la plaça de la Vila en un espai més verd i amable
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada clau d'urgències pediàtriques
-
Societat
La cuina catalana rural es reivindica i es dona a conèixer a Cardona
-
Societat
Dimarts s'obriran al pas de vianants les noves voreres al voltant de la Nova Alcoholera
-
Societat Sant Fruitós impulsa tallers de suport emocional per a cuidadors no professionals
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Magdalena Duocastella Amenós pel seu centenari
