Educació de Sant Vicenç organitza dos cursos de català de nivell inicial i bàsic

Comencen aquest dijous i compten amb la col·laboració del Consorci de Normalització Lingüística

Publicat el 02 de novembre de 2010 a les 14:16

La regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, amb la col·laboració amb el Consorci de Normalització Lingüística, organitza dos cursos de català que començaran dijous amb dos nivells diferenciats. El primer s'adreça a persones nouvingudes que no entenen la llengua i volen adquirir les habilitats de comprensió i de producció oral de frases simples que els permetin actuar en situacions quotidianes. El nivell inicial, amb una durada de 20 hores, pretén que aquestes persones facin una primera aproximació a la llengua.

El segon curs, de 45 hores, és de nivell bàsic 1 i està pensat per a aquelles persones que no parlen el català, però que volen desenvolupar les habilitats de comprensió i producció orals. Un cop acabat el curs, els participants podran expressar-se en català en aquells àmbits fonamentals de la vida quotidiana.

Els dos cursos es realitzaran dimarts i dijous entre les 9.30 i les 11.30 del matí al Consorci de Formació i Iniciatives del Bages Sud i al Col·legi Montserrat, respectivament. Els interessats s'han d'adreçar al Consorci o trucar al telèfon 93 833 13 11. Els dos cursos estan subvencionats des de la Secretaria per a la Immigració de la Generalitat.