La regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, amb la col·laboració amb el Consorci de Normalització Lingüística, organitza dos cursos de català que començaran dijous amb dos nivells diferenciats. El primer s'adreça a persones nouvingudes que no entenen la llengua i volen adquirir les habilitats de comprensió i de producció oral de frases simples que els permetin actuar en situacions quotidianes. El nivell inicial, amb una durada de 20 hores, pretén que aquestes persones facin una primera aproximació a la llengua.
El segon curs, de 45 hores, és de nivell bàsic 1 i està pensat per a aquelles persones que no parlen el català, però que volen desenvolupar les habilitats de comprensió i producció orals. Un cop acabat el curs, els participants podran expressar-se en català en aquells àmbits fonamentals de la vida quotidiana.
Els dos cursos es realitzaran dimarts i dijous entre les 9.30 i les 11.30 del matí al Consorci de Formació i Iniciatives del Bages Sud i al Col·legi Montserrat, respectivament. Els interessats s'han d'adreçar al Consorci o trucar al telèfon 93 833 13 11. Els dos cursos estan subvencionats des de la Secretaria per a la Immigració de la Generalitat.
Educació de Sant Vicenç organitza dos cursos de català de nivell inicial i bàsic
Societat
Comencen aquest dijous i compten amb la col·laboració del Consorci de Normalització Lingüística
ARA A PORTADA
-
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea de Centres del Bages explica als alumnes l'aturada de sortides i colònies Pere Fontanals
Publicat el
02 de novembre de 2010 a
les 14:16
Et pot interessar
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
-
Societat
«Navàs t'apassiona» tornarà el novembre amb nou tapes maridades amb vins del Pla de Bages
-
Societat
Alumnes de centres del Bages es concentraran dimecres a Manresa contra l'aturada de sortides
