El primer premi de la Grossa de Cap d'Any d'aquest 2016 ha estat el número 09260 i s'ha venut a Blanes (Selva) i per internet, i per tant, ha estat molt repartit. Cada bitllet està valorat amb 100.000 euros, 20.000 per euro apostat. Els afortunats que tenen butlletes amb el número anterior i posterior guanyaran 1.000 euros, 200 euros per euro apostat. Les quatre últimes xifres obtindran un premi de 500 euros, 100 euros per euro jugat, mentre que les tres últimes guanyaran 175 euros (35 euros per euro jugat). Les centenes i els dos últims números tenen un premi de 25 euros per butlleta (5 euros per euro apostat). Finalment, si s'ha encertat l'últim número, el premi és el reintegrament.
El segon premi de la Grossa de Cap d'Any és el 34983 i s'ha venut al nucli de Campdorà, a Girona. Està dotat amb 32.500 euros, és a dir, 6.500 euros per cada euro jugat. Aquest, que ha estat apadrinat per Bruno Bergonzini. Pel que fa a les aproximacions, els bitllets que tinguin els números anterior i posterior al premiat rebran 325 euros és a dir, 65 per cada euro jugat. Els qui hagin encertat les quatre darreres xifres, rebran 30 euros per euro apostat, és a dir 150. Les tres darreres xifres es premiaran amb 100 euros per bitllet i les centenes, amb 25. Els bitllets amb les dues darreres xifres iguals rebran 10 euros, 2 per euro apostat.
El tercer premi de la Grossa de Cap d'Any és el 20483 i s'ha venut a Barcelona i Reus (Baix Camp). Aquest tercer premi està valorat amb 15.000 euros, és a dir, 3.000 euros per cada euro jugat. Sobre els premis de les aproximacions, el número anterior i posterior estan premiats amb 50 euros per euro apostat, és a dir 250. Els qui hagin encertat les quatre darreres xifres rebran un premi de 100 euro per bitllet, mentre que els bitllets amb les mateixes tres darreres xifres, estaran premiats amb 50 euros. Les centenes estan premiades amb 25 euros, i les dues darreres xifres obtindran un premi de 10 euros.
El quart premi de la Grossa de Cap d'Any és el 27470 i s'ha venut a Reus (Baix Camp), Castelldefels (Baix Llobregat) i Vinyols i els Arcs (Baix Camp). Està valorat amb 5.000 euros, és a dir, 1.000 euros per cada euro jugat. Pel que fa les aproximacions, les persones que tinguin butlletes amb el número anterior i posterior han estat agraciades amb 100 euros, 20 euros per euro apostat. Les quatre últimes xifres obtindran un premi de 50 euro, mentre que les tres últimes xifres i les centenes, en guanyaran 25. Les centenes també tenen un premi de 25 euros per butlleta. Si s'han encertat els dos últims números, el bitllet té dret a reintegrament.
El cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any és el 27719 i s'ha venut a Sant Feliu Sasserra, Figueres (Alt Empordà) i Hospitalet de Llobregat (Barcelonès). Està dotat amb 2.500 euros, és a dir, 500 euros per cada euro jugat. En relació a les aproximacions, els afortunats que tinguin els números anterior i posterior al premiat rebran 75 euros, és a dir, 15 per cada euro jugat. Si s'han encertat les quatre últimes xifres, el bitllet rebrà 50 euros de premi, 10 per cada euro apostat. Els qui hagin encertat les tres últimes xifres o les tres primeres, rebran 25 euros, mentre que els bitllets que coincideixin amb les dues darreres xifres en rebran 5.
El 09260, primer premi de la Grossa de Cap d'Any 2016
Societat
S'ha venut a Blanes i per internet i cada bitllet està premiat amb 100.000 euros | El segon premi és per al 34983 i el tercer, 20483 | El 27470 ha estat el quart i el 27719, el cinquè, que s'ha venut, en part, a Sant Feliu Sasserra
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages rescata del passat la malvasia blanca-roja i l'oficialitza per a aquesta verema Pere Fontanals
-
Economia La Festa del Tomàquet del Bages celebra 10 anys aliant-se amb els vins de la comarca Pere Fontanals
-
Economia La DO Pla de Bages triomfa als Premis Vinari amb dos dels màxims guardons als escumosos Redacció
-
Economia La Ruta del Vi DO Pla de Bages presenta la seva oferta per acollir esdeveniments d'empresa Redacció
-
Successos Un incendi en una empresa química de Castellgalí crema plaques solars i fa activar el Plaseqcat Redacció
Publicat el
31 de desembre de 2016 a
les 18:53
Actualitzat el
31 de desembre de 2016 a les
18:54
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reforça la prevenció contra el mosquit tigre amb controls i accions informatives
-
Societat
Sant Vicenç homenatja Jordi Viladoms i Pere Guiu amb la Medalla de la Vila a títol pòstum
-
Societat
La vídua de Juan Manuel Zornoza titlla d'«homenatge de compromís» la placa a la memòria del seu marit
-
Societat
L'oposició a la planta de biogàs de Sant Mateu es mobilitza en un acte informatiu a Callús
-
Societat
Manresa incorpora un recomanador amb IA per facilitar l'accés als tràmits municipals
-
Societat
L'artteràpia millora el benestar emocional de les persones amb càncer, segons un estudi liderat per Althaia
