L'Espai Plana de l'Om acollirà el dimarts 22 de novembre el 16è plenari del Consell de Ciutat de Manresa, el màxim òrgan de participació que impulsa l'Ajuntament de Manresa. L'acte, obert a tota la ciutadania, començarà a les 7 de la tarda. Per assistir-hi, cal enviar un correu a participacio@ajmanresa.cat o fer la inscripció a través de la Plataforma Decidim.
L'acte estarà presidit per l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i estarà conduït per la regidora de Transparència i Govern Obert, Montserrat Clotet.
A l'inici del plenari, s'aprovarà l'acta de la sessió anterior del Consell de Ciutat, que va tenir lloc el 9 de desembre del 2021. Seguidament, l'alcalde de Manresa exposarà l'estat del Pla d'Actuació Municipal 2020-2023 i altres projectes de ciutat. Posteriorment, s'obrirà un torn obert d'intervencions a les persones assistents.
El Consell de Ciutat és el màxim òrgan de participació, amb les funcions d'informació, estudi, debat i assessorament per la determinació de les grans línies de la política municipal que incideixen en el desenvolupament estratègic, econòmic, social, cultural i sostenible de la ciutat.
Està format pels membres del ple de la corporació municipal i pels components dels Consells de Districte i Sectorials. També està integrat pels representants de les organitzacions socials, sindicals, professionals i empresarials més representatives de la ciutat, nomenades pel Ple a proposta pròpia o de qualsevol consell de participació, i un funcionari municipal que donarà suport i aixecarà acta de la sessió.
[noticia]106291[/noticia]
El 22 de novembre se celebrarà pròxim plenari del Consell de Ciutat de Manresa
L'acte, obert a tota la població, es farà a les 7 de la tarda a l'Espai Plana de l'Om
ARA A PORTADA
-
El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
-
El personal educatiu constata el cansament del col·lectiu i s'insta a crear canals per mobilitzar-se Pere Fontanals
-
Els Mossos i la Policia Local actuen en una baralla tumultuària a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
-
Publicat el 11 de novembre de 2022 a les 18:01
Actualitzat el 11 de novembre de 2022 a les 22:27
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Cantarell, tallat un mes per obres
-
Societat
Sant Fruitós adjudica la redacció del projecte de la tercera fase del carrer del Padró
-
Societat
Manresa s'adhereix al projecte Ciutats que Cuiden per reforçar l'atenció al final de la vida
-
Societat
L'Aula d'Adults de Santpedor comença els cursos amb 267 alumnes
-
Societat
Les Jornades de Salut Mental de la Catalunya Central posaran el focus en la prevenció del suïcidi
-
Societat
Afectacions al trànsit a la Muralla Sant Domènec, aquest dimecres
