Professionals atenent les explicacions sobre pràctiques anestesiològiques. Foto: Catpress
Món Sant Benet acull fins demà al migdia el 8è Congrés de la Societat Catalana d'Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dolor (SCARTD) organitzat per aquesta societat professional conjuntament amb el Servei d'Anestesiologia i Reanimació de la Fundació Althaia. En el marc d'aquest congrés, aquest divendres també ha tingut lloc la XV Jornada d'Anestesiologia en Infermeria.
En aquesta trobada hi participen 400 professionals, mèdics i d'infermeria, d'arreu de Catalunya de l'especialitat d'anestesiologia. Repartits en diferents espais del complex Món Sant Benet prenen part en les taules rodones i ponències que s'han programat amb el lema de la qualitat de vida com a eix principal. Una de les novetats en l'organització d'aquest congrés és l'oferta de tallers pràctics, un dedicat a la via aèria i l'altre a l'anestèsia i l'ecografia.
La inauguració del congrés s'ha celebrat aquest matí i ha anat a càrrec de la presidenta de la SCART, Dolors Sintes; la presidenta del Col·legi d'Infermeria de Barcelona, Mariona Creus; el director general de la Fundació Althaia, Manel Jovells; el gerent de la Regió Sanitària de la Catalunya Central, Toni Iruela; l'alcalde de Sant Fruitós de Bages, Josep Rafart.
Durant la jornada de demà hi ha programades més conferències i taules rodones fins al migdia, moment en el qual el comitè organitzador del Congrés farà entrega dels premis als millors treballs científics presentats.
El 8è Congrés Català d'Anestesiologia acaba demà a Sant Benet
Demà finalitza el Congrés que reuneix, a Món Sant Benet, 400 professionals de l'anestesiologia d'arreu de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 05 de novembre de 2010 a les 21:41
Et pot interessar
-
Societat
El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
-
Societat
Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
-
Societat
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
