Professionals atenent les explicacions sobre pràctiques anestesiològiques. Foto: Catpress
Món Sant Benet acull fins demà al migdia el 8è Congrés de la Societat Catalana d'Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dolor (SCARTD) organitzat per aquesta societat professional conjuntament amb el Servei d'Anestesiologia i Reanimació de la Fundació Althaia. En el marc d'aquest congrés, aquest divendres també ha tingut lloc la XV Jornada d'Anestesiologia en Infermeria.
En aquesta trobada hi participen 400 professionals, mèdics i d'infermeria, d'arreu de Catalunya de l'especialitat d'anestesiologia. Repartits en diferents espais del complex Món Sant Benet prenen part en les taules rodones i ponències que s'han programat amb el lema de la qualitat de vida com a eix principal. Una de les novetats en l'organització d'aquest congrés és l'oferta de tallers pràctics, un dedicat a la via aèria i l'altre a l'anestèsia i l'ecografia.
La inauguració del congrés s'ha celebrat aquest matí i ha anat a càrrec de la presidenta de la SCART, Dolors Sintes; la presidenta del Col·legi d'Infermeria de Barcelona, Mariona Creus; el director general de la Fundació Althaia, Manel Jovells; el gerent de la Regió Sanitària de la Catalunya Central, Toni Iruela; l'alcalde de Sant Fruitós de Bages, Josep Rafart.
Durant la jornada de demà hi ha programades més conferències i taules rodones fins al migdia, moment en el qual el comitè organitzador del Congrés farà entrega dels premis als millors treballs científics presentats.
El 8è Congrés Català d'Anestesiologia acaba demà a Sant Benet
Demà finalitza el Congrés que reuneix, a Món Sant Benet, 400 professionals de l'anestesiologia d'arreu de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2010 a les 21:41
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»