El Banc d'Aliments de la Fundació Rosa Oriol ha repartit entre aquest dilluns i dimarts mantes i roba d'abric a 156 famílies de les que fan servir el servei cada quinze dies. Ara, fa una crida a la població per rebre més donacions per cobrir les necessitats de les famílies que els toca anar al Banc d'Aliments a principi de la setmana entrant.
La crida a aportar mantes i roba d'abric es va fer fa deu dies durant l'onada de fred polar que va arribar al país i després que usuaris del Banc d'Aliments, molts d'ells sense cap possibilitat d'escalfar.se a casa, demanessin ajuda a la Fundació Rosa Oriol. En pocs dies la gent va aportar una setantena de mantes i més de 200 peces de roba entre abrics i jerseis. Fins i tot es van recollir 5 estufes elèctriques. Especial gest van tenir els alumnes d'ESO de l'escola Dominiques que van fer un acapte pel seu compte i van omplir una furgoneta de roba per a donar.
Aquesta setmana s'han beneficiat de la roba 156 famílies que eren les que els tocava recollir la bossa de menjar, però entre dilluns i dimarts de la setmana entrant arribaran al Banc d'Aliments el segon grup de famílies, i és per això que la Fundació Rosa Oriol manté la crida a fer aportacions, especialment de roba d'abric per a infants, per cobrir aquesta necessitat.
El Banc d'Aliments reparteix mantes i roba d'abric a 156 famílies
La Fundació Rosa Oriol fa una crida per recollir-ne més, especialment per a infants, per cobrir les necessitats de més usuaris
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
24 de gener de 2017 a
les 21:08
Actualitzat el
24 de gener de 2017 a les
21:13
Et pot interessar
-
Societat
L'Institut Lacetània celebra 40 anys de jornades amb el focus en la producció i el consum sostenibles
-
Societat
L'actriu Mont Plans i 150 persones bufen les 25 espelmes de l'Equip d'Atenció Primària Artés
-
Societat
Memoria.cat publica en línia els continguts de l'exposició sobre Manresa l'any de la mort de Franco
-
Societat
L'ICS Catalunya Central valida una eina per millorar l'atenció a l'infart
-
Societat
Afectacions de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou de Manresa per treballs de pavimentació
-
Societat
Jornada de portes obertes per a futurs residents a l'Hospital Sant Joan de Déu
