El Bisbat de Vic ha emès un comunicat en el qual assegura que tant el nomenament de Monsenyor Romà Casanova com a comissari pontifici per al Monestir de Sant Carles Borromeu de Manresa, com el de declarar nul l'acord de cessió del Monestir a la Fundació Sociosanitària, "han estat comunicats degudament al Bisbat de Vic per part de la Santa Seu, i aquest actua en conseqüència obeint l'encàrrec que se li ha fet". El Bisbat, continua el comunicat, "en tot moment pot demostrar que aquestes comunicacions provenen de la Santa Seu".
El comunicat també adverteix "amb gravetat" la Fundació Sociosanitària que "insinuar" que el Bisbat "s'ha inventat els acords de la Santa Seu" o que el bisbe "s'ha autoanomenat comissari pontifici" no té cap fonament i que són completament absurdes i infundades. El Bisbat prega a la fundació "que deixi d'intoxicar l'opinió pública".
Per acabar, el Bisbat desitja que "cessi aquest creuament d'acusacions" que només "perjudica el clima de confiança" entre les institucions que ha de regnar "quan es volen tirar endavant projectes com el que s'ha presentat a la Santa Seu".
El Bisbat de Vic adverteix que les acusacions de la FSSM «perjudiquen el clima de confiança»
Prega a la fundació "que deixi d'intoxicar l'opinió pública"
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2016 a
les 22:52
Actualitzat el
24 de novembre de 2016 a les
09:42
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
