L'escola de formació del CAE Manresa tanca el primer semestre de l'any amb 878 alumnes, destaquen les formacions en monitor de lleure, intervenció educativa com vetllador i les de creixement personal com coaching o mindfulness. A més, estem contents per l’alta taxa de satisfacció de l’alumnat ha sigut de 4.6 sobre 5.
Durant la formació d’estiu, el CAE coordinat 10 accions formatives, 165 hores de formació i 149 alumnes. Els cursos de pre-monitors destinats a adolescents d'entre 16 i 18 anys són els que més bé han funcionat aquest estiu amb 75 persones inscrites, un nombre alt d'interessats que permet valorar de forma molt positiva el planter dels futurs equips i professionals del món del lleure.
L'herència de la pandèmia ha permès l'entitat adaptar-se al nou format en línia que ha ajudat a flexibilitzar horaris i assistència a l'hora de fer les formacions. Tot i això, s'han mantingut moltes sessions en format presencial, apostant per la proximitat, aprenentatge vivencial, després de gairebé dos anys amb restriccions.
El CAE Manresa ha format 878 persones l'últim semestre
La mitjana de satisfacció de les formacions ha sigut d’un 4.6 sobre 5, el que indica un molt bon nivell per part de l'alumnat
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juliol de 2022 a
les 19:07
Actualitzat el
28 de juliol de 2022 a les
19:13
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS Catalunya Central valida una eina per millorar l'atenció a l'infart
-
Societat
Afectacions de trànsit al polígon de la Plana del Pont Nou de Manresa per treballs de pavimentació
-
Societat
Jornada de portes obertes per a futurs residents a l'Hospital Sant Joan de Déu
-
Societat
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès
-
Societat
Manresa i el Bages uniran forces per la visibilitat trans* amb un programa ple d'actes
-
Societat
El Casal de la Gent Gran de Castellbell estrena millores al bar i un accés adaptat
