La Fiscalia de Tailàndia acusa formalment d'un delicte d'assassinat a Artur Segarra, l'únic detingut per la mort d'un consultor i enginyer de l'Albi (les Garrigues), David Bernat, segons han confirmat a l'ACN fonts coneixedores del cas després que així ho hagi notificat l'ambaixada espanyola al país asiàtic.
Aquest dimarts es compleix el període màxim de presó preventiva per a Segarra, que està en un centre penitenciari a Thantasathan Piset des del 8 de febrer quan va ser arrestat com a principal sospitós del crim. Els fets es remunten a finals de gener quan va aparèixer el cos desmembrat de Bernat en diferents punts al llarg del riu que travessa Bangkok. A Segarra també se li imputen els delictes de segrest, robatori i destrucció de proves, a més d'uns altres nou delictes.
El català Artur Segarra va ser detingut per la policia de Cambodja a principis de febrer després que aquest fugís quan suposadament va cometre el crim. Aleshores va ser posat a disposició de les autoritats tailandeses. Segarra també tenia una ordre de recerca i captura de l'Estat des de 2015 per evadir la justícia espanyola. En concret, una ordre de cerca i captura emesa el maig de 2015 pel jutjat penal número 14 de Barcelona on té pendent un judici per estafa, tinença il·lícita d'armes i falsificació de documents.
En el moment de l'assassinat del veí de l'Albi, la policia tailandesa treballava amb la hipòtesi que Bernat hauria estat extorsionat per diners. Es basava en això pels importants moviments de diners als seus comptes dies abans de la seva desaparició. Els fets van causar una important commoció a la població de les Garrigues.
El candidat de PxC a Manresa, Artur Segarra, acusat de l'assassinat de Bangkok
Societat
És el principal sospitós i únic arrestat per aquest crim que va tenir lloc a finals de gener
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
03 de maig de 2016 a
les 19:32
Actualitzat el
03 de maig de 2016 a les
19:36
Et pot interessar
-
Societat
Fundació «la Caixa» aporta 50.000 euros a Althaia per equipar l'Edifici del Coneixement
-
Societat
L'ICS Catalunya Central estrena una web per donar visibilitat a la recerca i la innovació
-
Societat
L'Escola Jeroni de Moragas amplia dues unitats i atendrà 289 alumnes aquest curs
-
Societat
La 24a Setmana de Jocs al Carrer tanca amb bona resposta malgrat els canvis d'ubicació
-
Societat
Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa
-
Societat
Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027
