Fa un mes i mig que el CAP del nucli antic de Sant Salvador de Guardiola està tancat. L'edifici en qüestió, construït els anys 90, fa anys que té problemes d'humitats degut a una deficient construcció. Arran de les fortes pluges de principis de novembre, aquests problemes s'han agreujat i el CAP s'ha hagut de tancar. Actualment els pacients s'han de desplaçar al CAP del Calvet, amb els problemes de mobilitat que això comporta.
Segons l'Ajuntament, Althaia és responsable del manteniment del CAP i no ha volgut assumir aquesta actuació. Finalment, després d'un mes i mig, des de l'Ajuntament es realitzaran unes petites obres de condicionament de l'espai perquè pugui reobrir abans de finals d'any.
Des de la CUP, han lamentat la lentitud d'actuació per part de l'Ajuntament en aquest cas ja que és un servei bàsic del poble. De la mateixa manera insten "l'Ajuntament a què exigeixi que Althaia compleixi els acords presos amb l'Ajuntament i a realitzar les obres estructurals necessàries per tal de solucionar el problema".
El CAP del nucli antic de Sant Salvador fa més d'un mes que està tancat
Arran de les fortes pluges de principis de novembre es van agreujar els problemes d'humitat que patia el local i es va decidir tancar-lo
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de desembre de 2011 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Societat
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
-
Societat
Suspès el desnonament del Bloc 8 de Manresa després de la mobilització veïnal
-
Societat
Bloc 8 de Manresa: l'organització popular ho pot tot
