L'activitat assistencial del Centre d'Atenció Primària (CAP) Plaça Catalunya es realitzarà, des de dilluns 19 de setembre, a l'edifici del CAP Bages, ubicat al carrer Soler i March 6, de Manresa.
La nova ubicació a les instal·lacions del CAP Bages suposarà una millora tant per als usuaris com per als professionals, que disposaran de més espais. Ocuparà 1.800 m2, el que representa més del doble de l'espai actual al carrer Lepant, que és de 750 m2. Cada un dels professionals disposarà del seu propi despatx, que augmenten de 17 a 36.
El trasllat del material d'un edifici a l'altre comença aquesta tarda i finalitzarà el diumenge. Els pacients que tenen una cita concertada per al proper 19 de setembre ja se'ls ha notificat el trasllat. També s'han instal·lat cartells informatius sobre el canvi d'ubicació del centre.
L'equip del centre està format per 47 professionals, 14 metges de medicina de família, 14 d'infermeria, 1 auxiliar de clínica, 2 llevadores, 1 d'odontologia i 8 d'atenció a l'usuari, a més de l'equip de pediatria –3 metges i 3 infermeres– i una treballadora social. Aquests 7 darrers professionals ja es van instal·lar al CAP Bages l'any 2007.
Aquests professionals de l'EAP Manresa-2 atenen una població potencial de 22.000 persones dels barris de Saldes-Plaça Catalunya, Poble Nou, Passeig i Rodalies i Mion-Puigberenguer.
L'horari d'atenció es mantindrà de les 8 del matí a les 8 del vespre, els dies laborables. Fora d'aquest horari, els pacients s'atenen al Punt d'Atenció Continuada (PAC), ubicat al mateix edifici, on s'atenen les urgències les 24 hores els caps de setmana i festius i de 8 del vespre a 8 del matí els dies laborables. Cal tenir en compte que el telèfon del centre canvia i, a partir de dilluns serà el 93 874 81 78.
El CAP Plaça Catalunya trasllada la seva activitat al CAP Bages
A partir d'aquest dilluns, 19 de setembre
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 15 de setembre de 2011 a les 13:56
Et pot interessar
-
Societat
El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
-
Societat
Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
-
Societat
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
