El Casal de Joves La Kampana celebrarà aquest dijous 13 de maig el seu 20è aniversari i ho farà amb un acte de commemoració a la Plaça Icària, que tindrà lloc a les 18 h i que inclourà una performance realitzada pels mateixos joves del casal.
L'acte comptarà amb la presència de l'alcalde de Manresa, Marc Aloy i Guàrdia, de la regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega Juncosa, i d'extreballadors i extreballadores de la Kampana, voluntaris i voluntàries i membres del CAE.
Per poder assistir a l'esdeveniment, cal reservar prèviament trucant al Casal de Joves La Kampana (93 872 92 37) o bé enviant un correu electrònic a lakampana@ajmanresa.cat.
El Casal de Joves La Kampana
El Casal de Joves La Kampana va néixer l'any 2001 com un espai de trobada, formació, iniciatives i recursos. Es tracta d'un equipament municipal que des del 2013 és gestionat pel CAE i que programa activitats diàries adreçades a tots els i les joves i adolescents de la ciutat.
El seu principal objectiu és promoure la cultura juvenil, la creació i l'associacionisme entre les persones joves. Així mateix, pretén ser un recurs que impulsi i vinculi aquest col·lectiu a la descoberta i implicació en altres activitats i espais que els permeti construir el seu projecte vital. Des del casal també es dinamitzen diferents activitats perquè tots els i les joves participin, tinguin un espai de referència, puguin compartir les seves inquietuds i potenciïn les seves habilitats i interessos.
Usos de l'equipament, horaris i activitats
A causa de la Covid-19, el casal va haver d'adaptar algunes de les seves activitats durant el 2020. Per tal de poder garantir les mesures sanitàries requerides pel govern, el nombre de nois i noies que podien fer ús de l'espai es va veure reduït, però tot i això, es van comptabilitzar un total de 4.004 usos de l'espai (500 joves) i es van realitzar més de 500 activitats, tan presencials com en línia (tallers, esports, sortides, tornejos...).
L'any 2019, les activitats i projectes desenvolupats de forma presencial van arribar a aplegar una mitjana de 50 joves cada tarda, traduint-se com a 9.837 usos de l'equipament (1800 joves diferents).
Actualment, el Casal està obert cada tarda de dilluns a divendres, de 16:30 h a 19 h. L'equipament ofereix una programació mensual i l'edat per a poder entrar-hi és a partir dels dotze anys.
El Casal de Joves La Kampana celebrarà aquest dijous vint anys
Societat
L'acte comptarà amb la presència de l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, la regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega, extreballadors, voluntaris, membres del CAE i joves
ARA A PORTADA
-
Successos Desallotgen tres edificis per un incendi al nucli antic de Manresa que deixa una planta precintada Pere Fontanals
-
-
-
Esports Oriol Marsinyach tanca el Mundial sub-20 com a màxim anotador de la selecció espanyola Pere Fontanals
-
Successos El grup que generava incivisme a Sant Domènec es trasllada a la plaça Europa Pere Fontanals
Publicat el
12 de maig de 2021 a
les 19:37
Actualitzat el
12 de maig de 2021 a les
19:41
Et pot interessar
-
Societat
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua al carrer Sant Maurici a partir de dilluns
-
Societat
Canalitzacions elèctriques a l'avinguda Pirelli provocaran afectacions al trànsit durant un mes
-
Societat
Aigües de Manresa repararà una avaria al clavegueram de la carretera de Santpedor
-
Societat
Un tram del carrer Sant Antoni Maria Claret quedarà tallat al trànsit aquest dissabte
-
Societat
El Sopar del Tomàquet del Bages reuneix 193 comensals en una edició de rècord
