Cementiri de Santpedor. Foto: AjSTP
Aquest any s'ha apostat per fer una inversió considerable en els arranjaments que serveixen per millorar l'estat del cementiri de Santpedor en motiu de la diada de Tots Sants.
L'actuació més important que s'hi ha estat realitzant aquests dies és la pintura de gran part del recinte, a més a més dels treballs de jardineria i condicionament de l'espai.
S'ha procedit a la tala d'alguns arbres morts i s'han plantat nous exemplars de xiprers, així com plantes ornamentals a la zona ajardinada.
També s'han reparat nínxols espatllats, fent-hi les reformes pertinents i s'han remarcat i aplanat els camins d'accessos amb gravilla.
Finalment, l'aparcament exterior i els seus voltants també s'han adequat per tal de poder acollir el gran nombre de visites que aquests dies acudiran al cementiri.
El cementiri de Santpedor, a punt per a Tots Sants
Societat
S'hi han fet treballs de pintura i jardineria per a tenir-ho a punt
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
Política Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Societat La PAHC Bages reivindica que la compra del Bloc 8 és fruit de la mobilització veïnal Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
Publicat el
29 d’octubre de 2010 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós renova la pista del pavelló municipal amb el polit del parquet i noves línies de joc
-
Societat
Althaia alerta de l'augment de les addiccions digitals després de vint anys d'atenció especialitzada
-
Societat
Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
