El Centre de Formació Pràctica ha arribat al curs 2010-11 al sostre d'alumnes en els seus deu anys d'història amb un total de 1.075, 126 més que l'any anterior. Durant els seus deu anys d'activitat, aquest centre s'ha convertit en el referent de la formació dels professionals que treballen al sector del metall i per aquells que s'hi incorporen procedents d'altres sectors o de l'atur. La immensa majoria dels usuaris, un 97%, són homes i només un 3% són dones.
Una de les dades més significatives que es detecta de l'evolució d'aquest centre és el percentatge de persones en atur que participen dels diferents cursos. En aquest darrer exercici un 60% dels alumnes no tenen feina; el 2009-10, era un 48% i el 2008-09 únicament el 29%
El curs 2001-02, el primer d'activitat del Centre de Formació Pràctica, va acollir 200 alumnes. Des d'aleshores els creixement ha estat constant. Pel que fa al nombre de cursos, ara també s'ha assolit un rècord amb els 85 que s'han acabat en l'exercici 2010-11, la quals cosa suposa deu més que l'any anterior. En aquest cas, l'evolució en aquests deu anys ha estat molt notable, ja que el primer any es van comptabilitzar 11 cursos.
El Centre de Formació Pràctica disposa de tecnologia de darrera generació que es posa al servei de les empreses, tant en l'aspecte formatiu com en el de suport tècnic i de desenvolupament de projectes.
El Centre de Formació Pràctica, a la ratlla dels 1.100 alumnes
Societat
El nombre d'alumnes sense feina és del 60%, mentre que el curs 2008-09 només era del 29%
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
01 de desembre de 2011 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
-
Societat
Les xarxes d'aigua del Bages guanyen control i eficiència amb telecontrol i tretze plantes solars
