El Centre de Formació Pràctica ha arribat al curs 2010-11 al sostre d'alumnes en els seus deu anys d'història amb un total de 1.075, 126 més que l'any anterior. Durant els seus deu anys d'activitat, aquest centre s'ha convertit en el referent de la formació dels professionals que treballen al sector del metall i per aquells que s'hi incorporen procedents d'altres sectors o de l'atur. La immensa majoria dels usuaris, un 97%, són homes i només un 3% són dones.
Una de les dades més significatives que es detecta de l'evolució d'aquest centre és el percentatge de persones en atur que participen dels diferents cursos. En aquest darrer exercici un 60% dels alumnes no tenen feina; el 2009-10, era un 48% i el 2008-09 únicament el 29%
El curs 2001-02, el primer d'activitat del Centre de Formació Pràctica, va acollir 200 alumnes. Des d'aleshores els creixement ha estat constant. Pel que fa al nombre de cursos, ara també s'ha assolit un rècord amb els 85 que s'han acabat en l'exercici 2010-11, la quals cosa suposa deu més que l'any anterior. En aquest cas, l'evolució en aquests deu anys ha estat molt notable, ja que el primer any es van comptabilitzar 11 cursos.
El Centre de Formació Pràctica disposa de tecnologia de darrera generació que es posa al servei de les empreses, tant en l'aspecte formatiu com en el de suport tècnic i de desenvolupament de projectes.
El Centre de Formació Pràctica, a la ratlla dels 1.100 alumnes
El nombre d'alumnes sense feina és del 60%, mentre que el curs 2008-09 només era del 29%
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2011 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
Sant Salvador de Guardiola activa els contenidors tancats per millorar el reciclatge
-
Societat
Tall de trànsit al passeig de la República per obres de millora del paviment
-
Societat
Un rodatge sobre el monoplaça de Formula Student de l'EPSEM provocarà talls puntuals de trànsit
-
Societat
Alba Baltiérrez i l'escoltisme de Manresa, guardonats amb els Premis Séquia 2026
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, dissabte al matí
-
Societat
Sant Fruitós posa a la venda un paquet turístic per viure des de dins la Festa de l'Arròs
