El Cercle de Podem Manresa va celebrar, el passat dijous, l'assemblea constituent per renovar els càrrecs del cercle municipal. A l'assemblea, que va tenir lloc al Casal de les Escodines, van ser escollits per unanimitat, Pol Molina, com a portaveu, i Ramon Antequera, com a responsable d'organització.
Molina i Antequera entomen el repte amb "moltes ganes i il·lusió" per dur a terme el mandat de l'assemblea de fer créixer l'organització per a "sumar i treballar per una Manresa més justa, més verda i on tots els barris importin el mateix".
En aquest sentit, la militància de Podem Manresa, es va reafirmar en l'aposta i el compromís en l'acord polític amb Manresa En Comú, per anar junts a les eleccions municipals del 2023. .
Pol Molina, té 20 anys, és veí de Vic - Remei i estudiant de ciències polítiques i sociologia. Va entrar en política a través de Confluència Jove, l'organització juvenil que integra als joves de Podem, i és activista per la defensa del medi ambient, des de Joves Ecosocialistes.
Ramon Antequera, de 47 anys, és mestre d'educació infantil desde fa més de 14 anys, és de la Font dels Capellans, va ser un dels fundadors de Podem Manresa i es defineix com a "militant per la unitat de les esquerres", ja que considera que "la cooperació i el treball conjunt són els instruments imprescindibles per ser fortes i útils a la ciutadania".
El Cercle de Podem Manresa renova els seus càrrecs municipals
Societat
Pol Molina n'és el nou portaveu i Ramon Antequera en serà el responsable d'organització
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern preveu signar el conveni de construcció de la nova escola Valldaura a finals d'any ACN
-
Cultura i Mitjans Sandra Monfort inaugura la 29a Fira Mediterrània amb un homenatge a la cultura popular valenciana ACN
-
Política Sílvia Cubo abraça el discurs antiimmigració com a candidata d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
-
Política Oriol Gès acompanyarà Sílvia Cubo al capdavant de la llista d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
08 de juliol de 2022 a
les 17:55
Actualitzat el
08 de juliol de 2022 a les
18:03
Et pot interessar
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia recupera el menjador comunitari per cuinar i dinar plegats
-
Societat
Neus Orriols desisteix de fer el gegant en memòria de Carles Vilajosana
-
Societat
Althaia i Eurecat segellen un conveni per impulsar la innovació en salut al Bages
-
Societat
El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics
