El Cercle de Podem Manresa va celebrar, el passat dijous, l'assemblea constituent per renovar els càrrecs del cercle municipal. A l'assemblea, que va tenir lloc al Casal de les Escodines, van ser escollits per unanimitat, Pol Molina, com a portaveu, i Ramon Antequera, com a responsable d'organització.
Molina i Antequera entomen el repte amb "moltes ganes i il·lusió" per dur a terme el mandat de l'assemblea de fer créixer l'organització per a "sumar i treballar per una Manresa més justa, més verda i on tots els barris importin el mateix".
En aquest sentit, la militància de Podem Manresa, es va reafirmar en l'aposta i el compromís en l'acord polític amb Manresa En Comú, per anar junts a les eleccions municipals del 2023. .
Pol Molina, té 20 anys, és veí de Vic - Remei i estudiant de ciències polítiques i sociologia. Va entrar en política a través de Confluència Jove, l'organització juvenil que integra als joves de Podem, i és activista per la defensa del medi ambient, des de Joves Ecosocialistes.
Ramon Antequera, de 47 anys, és mestre d'educació infantil desde fa més de 14 anys, és de la Font dels Capellans, va ser un dels fundadors de Podem Manresa i es defineix com a "militant per la unitat de les esquerres", ja que considera que "la cooperació i el treball conjunt són els instruments imprescindibles per ser fortes i útils a la ciutadania".
El Cercle de Podem Manresa renova els seus càrrecs municipals
Pol Molina n'és el nou portaveu i Ramon Antequera en serà el responsable d'organització
ARA A PORTADA
-
-
Desplegament policial per quatre desnonaments en un mateix bloc del centre de Manresa Pere Fontanals
-
Un centenar llarg d'activistes de la PAHC acampen a Sant Domènec per exigir l'expropiació del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Irrompen a Solvia de Barcelona per exigir l'aturada dels desnonaments al Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
-
Foto Art Manresa fa 50 anys assumint la Festa de la Llum i convertint Manresa en un gran plató Pere Fontanals
Publicat el
08 de juliol de 2022 a
les 17:55
Actualitzat el
08 de juliol de 2022 a les
18:03
Et pot interessar
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, dissabte al matí
-
Societat
Sant Fruitós posa a la venda un paquet turístic per viure des de dins la Festa de l'Arròs
-
Societat
A 30 km/h i amb retards de 40 minuts: així recupera la «normalitat» l'R4 entre Manresa i Terrassa
-
Societat
La Fàbrica Nova, exemple de bona pràctica urbana en una trobada europea a Itàlia
-
Societat
El CAP Navàs reforma l'espai d'atenció per millorar la confidencialitat dels pacients
-
Societat
Treballs de canalització elèctrica al carrer de les Orenetes, a partir de divendres
