Aquest divendres, 29 de març, els estudiants de segon curs del Grau en Enginyeria d'Automoció de la UPC Manresa (EPSEM) han assistit a la presentació, per part de Josep Nadal, del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC), del projecte Enllaçant Talent i indústria, el qual consta d'una plataforma de gestió de projectes que compta amb 4.500 usuaris que representen a les companyies de la indústria de l'automòbil catalana.
Aquesta plataforma, que es posarà en marxa al setembre, donarà accés als estudiants a participar en la resolució de reptes del sector i posarà aquestes solucions a disposició de les empreses. L'objectiu d'aquest projecte és que els alumnes del grau coneguin de primera mà durant els seus anys de formació el sector i participi activament amb les empreses. El CIAC presentarà tres "packs" pels estudiants, en els quals plantejarà els problemes i els GAPS que hi ha entre els anys de formació i la inserció laboral, i la resposta d'aquesta.
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
29 de març de 2019 a
les 20:01
Actualitzat el
29 de març de 2019 a les
20:05
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
