Alumnes de tercer de la Joviat realitzant el taller. Foto: OSCC
Alumnes de 3º curs de l'escola d'hoteleria Joviat de Manresa han realitzat un taller de cuina nadalenca aquesta tarda de dimecres al Club CatalunyaCaixa de Manresa.
Les persones que han assistit al taller han pogut escoltar, veure i degustar consells de cuina mitjançant la recuperació de receptes tradicionals, com es el cas de l'elaboració de dos plats tradicionals nadalencs: crema d'espàrrecs i capó al forn.
Aquesta activitat s'emmarca en les actuacions que l'Obra Social de CatalunyaCaixa desenvolupa en la línia de treball d'envelliment actiu que té la voluntat de promoure un envelliment saludable actiu entre la gent gran, promovent la seva participació i posant en valor la seva contribució a la societat.
En el programa de salut es portem a terme activitats que ajuden a millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones grans a traves de la formació i promoció dels hàbits saludables.
El Club Catalunya Caixa acull un taller de cuina nadalenca
Alumnes de 3r de l'escola d'hoteleria de la Joviat han recuperat receptes tradicionals
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2010 a
les 21:37
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
