El paper del voluntariat entre la gent gran ha estat l'eix central de la tertúlia que s'ha celebrat aquest dimarts en el transcurs d'un acte commemoratiu del 20è aniv ersari del Club de Jubilats de les Escodines al qual hi ha assistit el Secreta-ri de Família de la Generalitat de Catalunya, Ramon Terrassa, i la regidora de Participació Ciutadana, Joventut i Gent Gran a l'Ajuntament de Manresa, Àuria Caus.
La taula, moderada per Josep Mª Bertran Teixidor, escriptor, periodista i pre-sident de la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes; ha comptat amb la participació de Carme Solervicens, membre de l'àrea assistencial de la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes; Miquel Riera i Anna Budia, president i tècnica de Creu Roja Manresa; i de Clara Abancó i José Julián, responsable i voluntari del projecte de Bon veïnatge per la Gent Gran del Punt d'atenció i mediació veïnal de l'Associació de Veïns de Les Escodines.
Durant les seves intervencions van exposar diversos exemples de voluntariat, com l 'acompanyament dels avis i àvies de les residències de Manresa, per part de la Coordinadora; el projecte inter-generacional que impulsa Creu Roja i l'experiència de bon veï-natge per a la gent gran que promouen des de l'AVV Escodines.
Durant l'acte es va projectar un vídeo de les obres i la inauguració del Club de Jubilats de Les Escodines, el 1992, i després de les intervencions dels ponents es va obrir un ampli col·loqui entre els assistents. La regidora Àuria Caus i Ramon Terrassa, en representació de la Conselleria de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya, van ser els encarregats de fer la cloenda de la trobada.
El Club de Jubilats de les Escodines continua amb el seu aniversari
El paper del voluntariat entre la gent gran ha estat l'eix central d'una tertúlia al Casal
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de març de 2012 a
les 21:32
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
