El Club del Joc del CAE va tancar el passat dijous la 20a temporada de les Nits de Joc que s'han produït tots els dijous, des del mes d'octubre, a la cafeteria – restaurant El Graner. En total s'han fet 36 sessions, incloent-hi el Torneig de Carcassonne de la Llum i un torneig del joc Flamme Rouge. La participació mitjana ha estat superior a les 20 persones a cada sessió.
Les Nits de Joc són un espai setmanal de trobada per a les persones apassionades pels jocs de taula o per a aquelles que en volen descobrir de nous. Els membres del Club del Joc són els responsables de preparar i dinamitzar aquestes sessions, oferint una selecció diversa i variada de jocs de taula -de cartes, abstractes, d'habilitat, d'estratègia, etc.- del fons lúdic del CAE i ensenyant els jocs a aquelles persones que els desconeixen. La participació en les Nits de Joc és gratuïta i no requereix inscripció prèvia.
Enguany s'ha arribat a la 20a edició de les Nits de Joc, una programació d'activitats lúdiques de format setmanal iniciada l'any 2003 i de la qual s'han fet gairebé 700 sessions. En tots aquests anys, les Nits de Joc s'han dut a terme a la Taverna dels Predicadors, al bar-restaurant Els Carlins, a La Peixera i aquests darrers anys al Cafè del Taller, l'actual Graner.
Des del Club del Joc es tornaran a programar activitats de joc del 29 d'agost al 2 de setembre dins del programa de la Setmana de Jocs al Carrer.
El Club del Joc del CAE tanca la 20a temporada de les Nits de Joc en què ha fet 36 sessions
Societat
L'esdeveniment es va iniciar l'any 2003 i, des de llavors, s'han dut a terme gairebé 700 jornades
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern preveu signar el conveni de construcció de la nova escola Valldaura a finals d'any ACN
-
Cultura i Mitjans Sandra Monfort inaugura la 29a Fira Mediterrània amb un homenatge a la cultura popular valenciana ACN
-
Política Sílvia Cubo abraça el discurs antiimmigració com a candidata d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
-
Política Oriol Gès acompanyarà Sílvia Cubo al capdavant de la llista d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
01 de juliol de 2023 a
les 20:01
Actualitzat el
01 de juliol de 2023 a les
20:07
Et pot interessar
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia recupera el menjador comunitari per cuinar i dinar plegats
-
Societat
Neus Orriols desisteix de fer el gegant en memòria de Carles Vilajosana
-
Societat
Althaia i Eurecat segellen un conveni per impulsar la innovació en salut al Bages
-
Societat
El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics
