El conductor d'un turisme ha mort aquest divendres en un accident frontal contra un altre turisme a la C-55, entre els punts quilomètrics 38 i 39 a l'altura de Sant Joan de Vilatorrada, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís quan faltaven 5 minuts per les 6 de la tarda.
Per causes que encara s'estan investigant, s'ha produit una col·lisió frontal entre dos turismes. A causa de l'accident, un dels conductors ha resultat ferit molt greu i ha sigut traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa on posteriorment ha mort. L'altre conductor ha resultat ferit lleu.
Arran de la incidència, que ha obligar a tallat totalment la via, s'han activat activar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Es tracta del primer accident mortal d'aquesta Setmana Santa que es registra al país.
El conductor d'un turisme mor en un accident frontal a la C-55 a Sant Joan de Vilatorrada
Societat
Es tracta del primer accident mortal d'aquesta Setmana Santa que es registra al país
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
03 d’abril de 2021 a
les 09:17
Actualitzat el
03 d’abril de 2021 a les
11:00
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
