El conductor d'un turisme ha mort aquest divendres en un accident frontal contra un altre turisme a la C-55, entre els punts quilomètrics 38 i 39 a l'altura de Sant Joan de Vilatorrada, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís quan faltaven 5 minuts per les 6 de la tarda.
Per causes que encara s'estan investigant, s'ha produit una col·lisió frontal entre dos turismes. A causa de l'accident, un dels conductors ha resultat ferit molt greu i ha sigut traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa on posteriorment ha mort. L'altre conductor ha resultat ferit lleu.
Arran de la incidència, que ha obligar a tallat totalment la via, s'han activat activar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Es tracta del primer accident mortal d'aquesta Setmana Santa que es registra al país.
El conductor d'un turisme mor en un accident frontal a la C-55 a Sant Joan de Vilatorrada
Societat
Es tracta del primer accident mortal d'aquesta Setmana Santa que es registra al país
ARA A PORTADA
-
Política Manresa modifica el POUM per fer possible la construcció del nou pavelló del Congost Redacció
-
-
Política El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
Publicat el
03 d’abril de 2021 a
les 09:17
Actualitzat el
03 d’abril de 2021 a les
11:00
Et pot interessar
-
Societat
Manresa incorpora un recomanador amb IA per facilitar l'accés als tràmits municipals
-
Societat
L'artteràpia millora el benestar emocional de les persones amb càncer, segons un estudi liderat per Althaia
-
Societat
Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa
-
Societat
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Societat
Tractaments amb herbicides a les subestacions elèctriques de Manresa i el Congost
-
Societat
Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès
