El Consell Comarcal del Bages expressa el seu rebuig per l'assassinat d'una dona aquest dimecres a Manresa i condemna els fets de manera enèrgica. La institució lamenta profundament que la violència masclista continuï provocant víctimes i situacions extremes com les que s'han conegut avui, que apunten a un nou cas de violència masclista. El Consell Comarcal mostra el seu condol més sentit per a la dona que, presumptament, hauria estat assassinada per la seva exparella i expressa el seu suport als familiars i amistats de la víctima.
L'Àrea de Serveis Socials Bàsics, Dones i Polítiques d'Igualtat reitera la necessitat d'acabar d'una vegada per totes amb la violència contra les dones i aconseguir una societat més igualitària, lliure de violències i tolerant.
[noticia]96755[/noticia]
El Consell Comarcal condemna enèrgicament l'assassinat d'una dona a Manresa
La institució lamenta que la violència masclista continuï provocant víctimes mortals i situacions extremes com les que s'han conegut aquest dimecres
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’abril de 2021 a
les 19:07
Actualitzat el
14 d’abril de 2021 a les
19:11
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebra una multitudinària Festa de l'Arròs plena de tradició
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Lluïsa Massana Penas pel seu centenari
-
Societat
El Viver reforça el projecte verd de Sant Joan amb espècies autòctones
-
Societat
Sor Lucía Caram, condecorada per Europol Ucraïna pel seu suport humanitari
-
Societat
Tornem-hi: l'R4 circula amb retards superiors als 20 minuts
-
Societat
L'RL4 torna a tenir un tram amb bus després que dissabte es pogués reobrir
