Les activitats organitzades pel Consell Esportiu del Bages al voltant de la neu amb motiu de la setmana blanca han estat tot un èxit. Des del Consell Esportiu, amb el suport del Consell Comarcal del Bages, s'ha preparat una setmana d'activitats al Port del Comte amb una oferta que arriba a les 180 places per a nens i nenes d'entre 6 i 16 anys que tindrà lloc entre el 28 de febrer i el 4 de març.
Aquesta iniciativa va sorgir de la demanda que l'Ajuntament de Santpedor va fer al Consell Esportiu del Bages per muntar una oferta global d'activitats. En un primer moment es van oferir 90 places per a alumnes de Primària i ESO. Davant de la bona resposta de les famílies de Santpedor, es va acabar ampliant l'oferta a tots els municipis de la comarca fins a arribar a les 180 places. L'èxit ha estat rotund i amb les darreres inscripcions s'han omplert totes les places disponibles.
Allotjats a l'alberg
Els escolars, acompanyats per una vintena de monitors, s'allotjaran a l'Alberg Mirador, situat a la base de l'estació d'esquí del Port del Comte. Els alumnes completaran les activitats amb sessions de tubbys i trineus, faran visites a la granja de neu i participaran en activitats aquàtiques.
El Consell Esportiu esgota les 180 places per a les activitats de la setmana blanca al Port del Comte
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2011 a les 18:48
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara