La Setmana de la Gent Gran de Súria va començar dilluns amb la presentació de la nova etapa del Consell Municipal de la Gent Gran. El programa d'activitats continuarà aquest dijous 20 d'octubre amb diferents activitats que es faran en el Pavelló Municipal d'Esports.
La presentació de la nova etapa del Consell va tenir lloc al saló de sessions de la Casa de la Vila. En el transcurs de l'acte va ser presentada la nova composició d'aquest organisme municipal de consulta i participació sobre qüestions i iniciatives locals que afectin les persones grans del municipi.
Les persones que formaran part del Consell Municipal de la Gent Gran en aquest curs 2022-23 són les següents: Montserrat Algué, Jordi Asensio, Jaume Balaguer, Valeriana Cabrera, Francisco Cabrillana, Magda Esquius, Magda Fernández, Salvador Jofre, Isabel Martín, Montserrat Reguant, Dolores Rodríguez, Narcisa Ruiz, Maribel Sánchez i Roser Torras.
En l'acte de presentació d'aquesta nova etapa, la regidora de Seguretat Ciutadana, Benestar Social, Sanitat i Solidaritat, Olga Tena, va expressar la seva "satisfacció" per la represa de l'activitat del Consell, després del parèntesi imposat per la pandèmia. El Consell seguirà treballant pel diàleg entre generacions, la coordinació d'activitats i el desenvolupament de recursos adreçats a les persones grans.
La regidora de Benestar Social va afegir que el benestar de les persones grans "és un dels eixos de treball més importants" d'aquesta àrea municipal. En aquest sentit, va recordar altres activitats adreçades a aquest col·lectiu, com els tallers cognitius, la instal·lació d'aparells d'exercicis biosaludables a diferents barris i el programa d'exercicis Anem a moure'ns, que s'ha hagut d'ampliar a causa de l'alta demanda.
L'acte també va comptar amb la presència de les persones que formen part del Consell en aquesta nova etapa, i de tècniques municipals de l'àrea de Benestar Social.
[noticia]105825[/noticia]
El Consell Municipal de la Gent Gran és un òrgan de caràcter participatiu, consultiu, organitzatiu i d'elaboració de propostes sobre qüestions i iniciatives que afectin les persones grans de la vila. La seva creació va tenir lloc l'any 1999.
En aquest nou curs, el Consell es reunirà un cop cada dos mesos de forma ordinària, però també hi podrà haver convocatòries extraordinàries si la situació ho requereix.
[noticia]105846[/noticia]
El Consell Municipal de la Gent Gran de Suria inicia nova etapa
Societat
Ha estat presentat en el marc dels actes de la Setmana de la Gent Gran
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Contingut patrocinat La Fira Mediterrània de Manresa ja batega al ritme de l'arrel i la participació Redacció
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
-
Contingut patrocinat Un estudi presentat a la Fira Mediterrània reclama més suport municipal a la creació cultural Pere Fontanals
Publicat el
19 d’octubre de 2022 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
Una setantena de persones protesten a Manresa contra FGC per la seva relació amb ICL
-
Societat
Manresa convoca els professionals de les escoles bressol a «De mestres a mestres»
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia recupera el menjador comunitari per cuinar i dinar plegats
-
Societat
Neus Orriols desisteix de fer el gegant en memòria de Carles Vilajosana
