El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Chakir el Homrani, ha visitat Súria aquest dimecres 17 d'abril. El titular de Treball ha estat rebut a la Casa de la Vila per l'alcalde Josep Maria Canudas i altres membres de l'equip de govern municipal.
L'arribada del conseller El Homrani a la Casa de la Vila ha tingut lloc pels volts de les 11.45 h. Posteriorment ha signat en el Llibre d'Honor i ha mantingut una reunió amb l'alcalde Josep Maria Canudas, els tinents d'alcalde Carme Besa i Joan Castellà, i la regidora Montserrat Juncadella.
A continuació, el conseller de Treball i l'alcalde de Súria s'han desplaçat a les instal·lacions d'ICL, on s'han reunit amb els directius de l'empresa minera.
Aquesta ha estat la primera visita oficial a Súria del conseller de Treball, dins d'un recorregut per diferents municipis de la Catalunya central.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’abril de 2019 a les 20:00
Actualitzat el 17 d’abril de 2019 a les 20:03
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons