La comunitat de Sant'Egidio celebrarà el Dinar de Nadal aquest 25 de desembre a Manresa tal i com fa arreu del món. És una tradició que va néixer el 25 de desembre de 1982 a la Basílica de Santa Maria in Trastevere amb un petit grup d'ancians i “sense sostre”. A dia d'avui la celebració del Dinar de Nadal de la comunitat de Sant'Egidio se celebra en 70 països de tots els continents i se serveixen més de 200.000 àpats. Enguany el dinar coincideix amb el 50è aniversari de la Comunitat de Sant'Egidio.
Des de l'Església de Sant Carles Borromeu (Convent de les Caputxines) la comunitat preten llançat "un fort missatge de pau i solidaritat en un temps en el que s'alcen murs i en el que massa pobres continuen sent víctimes de la indiferència". El dinar és possible gràcies a la col·laboració de moltes persones.
A Manresa es reuniran més de 300 persones a l'església de les Caputxines i a dos altres espais de la ciutat. A Barcelona es reuniran més de 1.300 persones a la Basílica dels Sants Màrtirs Just i Pastor i en set altres llocs de Barcelona. També a Tarragona es faran diversos dinars.
El Dinar de Nadal de Sant'Egidio aplegarà més de 300 persones a Manresa
La celebració, que aplega a gent gran, gent que viu sola, immigrants i sense-sostre, tindrà lloc al convent de les Caputxines i a dos punts més de la ciutat
Ara a portada
Publicat el 24 de desembre de 2018 a les 11:59
Actualitzat el 24 de desembre de 2018 a les 12:02
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al Camí del Grau de Manresa, dilluns
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau dilluns per sensibilitzar sobre la malaltia de Huntington
-
Societat Tall de trànsit al carrer Lluís Millet de Manresa a partir de dimarts
-
Societat Mor als 100 anys Jaume Garriga, de la Fusteria Puigdellívol de Sant Fruitós