El diputat delegat de Joventut de la Diputació de Barcelona, Javier Silva, ha visitat aquest divendres Sant Fruitós de Bages acompanyat pel cap de Joventut Roberto Pescador.
Silva ha mantingut una trobada a l'Ajuntament amb l'alcalde, Joan Carles Batanés, i la regidora de Joventut, Firdaous Naieb, on han parlat sobre els serveis d'assessorament i els diferents recursos que ofereix la Diputació en l'àmbit de joventut i posteriorment han visitat el Nexe Espai Jove, l'equipament juvenil del municipi.
Durant la visita, les tècniques de l'equipament han explicat les diferents propostes que es realitzen al municipi dirigides als joves, així com la versatilitat que té l'equipament, el què permet oferir un ampli ventall de propostes.
Finalment han visitat la zona del Bosquet un espai verd que actualment és un punt important de trobada a la zona del workout i que es preveu com a una futura zona lúdica pel jovent del municipi.
[naciomanresa]
El diputat delegat de Joventut de la Diputació, Javier Silva, visita Sant Fruitós
S'ha reunit amb l'alcalde i la regidora de l'àrea i ha visitat el Nexe Espai Jove
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de gener de 2024 a
les 18:12
Actualitzat el
12 de gener de 2024 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
-
Societat
Un espai a Manresa que frena l'oblit: el programa que reforça la memòria i dona temps
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de reparació del paviment
-
Societat
Dilluns començaran les obres d'ampliació d'un tram de la vorera a l'avinguda de les Bases
