A la BP-1121, a l'alçada de Monistrol de Montserrat, es faran treballs de millora a les barreres de seguretat aquest dilluns 19 i dimarts 20 d'abril. Les restriccions, que es produiran en la franja horària d'entre les vuit del matí i les sis de la tarda, també consistiran en l'ocupació d'un carril de la calçada, de manera que es donarà pas als vehicles alternadament pel carril que quedi lliure i en funció del desenvolupament dels treballs.
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’abril de 2010 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
