Conferència: "Déu i l'Univers: El debat de Sthephen Hawking". Pel Dr. David Jou. Catedràtic de Física de la Matèria Condensada de la Universitat Autònoma de Barcelona i Poeta.
A l'Auditori de la Fundació Caixa de Manresa (Plana de l'Om) Manresa. A les 8 del vespre. Organitza: Centre de Pensament Cristià de Manresa i Federació de Moviments diocesans.
En el seu llibre, titulat en anglès "The Grand Design" (El Gran Disseny) Sthephen Hawking sosté que la ciència moderna no deixa espai per a l'existència d'un Déu creador de l'Univers. Refusa la hipòtesis de Isaac Newton segons la qual l'Univers no pot haver sorgit del caos només gràcies a les lleis de la natura, sinó que Déu ha d'haver intervingut en la seva creació.
Amic personal de Hawking, el científic i poeta català Dr. David Jou ens donarà la seva pròpia versió del tema. És catedràtic de Física de la Matèria Condensada de la Universitat Autònoma de Barcelona i Poeta. Com a científic ha publicat més dos-cents treballs i ha rebut entre altres els premis Rey Juan Carlos a la Investigación Científica (1986), Ciutat de Barcelona (1993) y Medalla Narcís Monturiol (1992).
El Dr. David Jou porta el debat sobre Déu i l'Univers a l'Auditori de la Plana de l'Om
Catedràtic de Física de la Matèria Condensada de la Universitat Autònoma de Barcelona i Poeta pronunciarà la conferència el proper 12 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2011 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa