Només 30 vots entre més de 2.000 ha estat la diferència entre el campió i el finalista de la Gran Final del Joc de Braves 2023 que s'ha decidit per votació popular aquest dijous en el Instagram Stories de NacióManresa. El Garitu, de la plaça Europa, s'ha proclamat campió i les seves braves les millors de la ciutat després d'un campionat que ha enfrontat les vuit millors braves de la ciutat.
El resultat final ha estat El Garitu 1.054 vots contra L'Alzina 1.024 vots, en un frec a frec que s'ha mantingut durant les apassionants 24 hores que ha durat la final. Al Joc de Braves de Manresa 2023 hi han pres part, a més d'El Garitu i L'Alzina, Las Vegas, El Golut, el Bar Cadí, El Traster, El Berenador de l'Agulla i l'Abat en un sistema de quarts de final, semifinals i final.
L'Alzina ha celebrat haver arribat a la final aquest dijous a la tarda amb una Patatada popular convidant a tothom a patates braves.
El Garitu, campió del Joc de Braves de Manresa 2023 per només 30 vots de diferència
La final contra L'Alzina, que ha mantingut el frec a frec fins a última hora, s'ha decidit per 1.054 a 1.024 vots
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de setembre de 2023 a
les 21:03
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Pilar Vidal Cònsul pel seu centenari
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Campanes per treballs d'enllumenat aquest dilluns al matí
-
Societat
Talls de trànsit a la plaça Reforma per les obres de millora del passeig de la República
-
Societat
Càritas inaugura una exposició sobre l'aixopluc i programa una xerrada de David Fernàndez
-
Societat
La Processó del Silenci provocarà talls de trànsit al Centre Històric de Manresa
-
Societat
Edifici de la Cambra: 20 anys i un dia de condemna especulativa
