La magistrada del tribunal popular que el passat 1 de juny va absoldre a Lluís Corominas de l'homicidi del presumpte lladre ha convocat avui dilluns a les parts a una vista per conèixer les seves posicions de cara a fixar en sentència el processat una possible responsabilitat civil per la mort a trets de l'assaltant.
En el seu escrit de qualificació definitiu, la Fiscalia reclamava a Lluís Corominas una indemnització de 270.00 euros per a la dona, el fill i els pares del suposat lladre mort, una quantitat que l'acusació particular exercida pels familiars de la víctima va elevar a 400.000 euros. A la vista d'avui, celebrada a porta tancada, la defensa del gendre dels Tous s'ha oposat a que s'imposi cap quantitat en concepte de responsabilitat civil al processat, al·legant que ha estat absolt de l'homicidi.
Així mateix, els lletrats de Corominas han evitat reclamar la devolució dels 150.000 euros que el gendre dels Tous va pagar voluntàriament a l'esposa i fill de la víctima als dos dies de la seva detenció, tot i que la magistrada tindria la potestat d'exigir el reintegrament de aquesta quantitat en la seva sentència.
El gendre dels Tous no vol pagar més a la família del lladre mort
Tot i quedar absolt de responsabilitat penal, encara queda definir la responsabilitat civil del cas
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2011 a
les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una baixada al riu d'Or dins el projecte Llegim el riu
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
